GPL hastaları ve “Commonist”ler aranıyor!
2 Ekim 2005
Pardus, Creative Commons lisanslanmıÅ? bloglar, açık kaynak kodlu yazılımlar falan derken, konu ister istemez uzun süredir ertelediÄ?imiz, pek de üzerine konuÅ?up “suyu bulandırmak” istemediÄ?imiz bir noktaya dayandı…
Soru çok ciddi: BaÅ?ta GNU GPL, GNU LGPL, GNU FDL ve CC olmak üzere, özgür dünyanın kullandıÄ?ı lisans sözleÅ?meleri “hukuki açıdan” Türkiye’de ne kadar geçerli? Bu sözleÅ?meleri “Türkçe’ye çevirmek” tüm sorunları çözüyor mu? Bu çevirilerin İngilizce bilen gençler tarafından deÄ?il de, hukukçular tarafından Türk hukuk mevzuatlarına göre yapılması gerekmez mi?
Hazır Pardus da yaklaÅ?ırken, bu sorunları tartıÅ?mamız, baÅ?ımıza bir takım yol kazaları gelmeden önce bir Å?eyler yapmamız gerekiyor…
Ã?aÄ?rımız açık yazılımcılara, bloggerlara, yazarlara, tasarımcılara ve sayısal ortama fikirlerini taÅ?ıyan herkese…
Bu konuyla ilgilenen herkesi, 8 Ekim 2005 Cumartesi günü saat 13:00′de, Galatasaray Lisesi’nin hemen yanındaki Kafka Cafe’de bir araya gelmeye çaÄ?ırıyoruz.
İletiÅ?im için:
Ali IÅ?ıngör (0532 683 32 92)
Not: Katılmayı düÅ?ünen arkadaÅ?ların “yorum” kısmına isimlerini bırakmalarını rica ederiz.








Bunu fazlamesai.net'de duyurabilir misiniz? Uzun zamandir orada da konusuluyor
Bulent Murtezaoglu | 2 Ekim 2005 | 6:57 amBunu fazlamesai.net’de duyurabilir misiniz? Uzun zamandir orada da konusuluyor bunlar.
Bu duyuruyu Fazlamesai'ye haber olarak girdim. Editörler tarafından onaylanır onaylanmaz
Ali IÅ?ıngör | 2 Ekim 2005 | 11:08 amBu duyuruyu Fazlamesai’ye haber olarak girdim. Editörler tarafından onaylanır onaylanmaz girecektir sanırım…
Bir aksilik olmazsa ben de orada olacaÄ?ım.
arda çetin | 2 Ekim 2005 | 11:40 amBir aksilik olmazsa ben de orada olacaÄ?ım.
Pekiyi, gelmeye calisirim ama FM'ye devamli yazdiklarimin dasinda bir soyleyecegim
Bulent Murtezaoglu | 2 Ekim 2005 | 5:52 pmPekiyi, gelmeye calisirim ama FM’ye devamli yazdiklarimin dasinda bir soyleyecegim pek yok benim.
Bir rica: Tubitak bu konuda nasil karar vermis, nereyle ne konusmuslar, ic raporlar vs.’yi acmaya ikna edebilir misiniz onlari? Biz FM’ye gelen gelistiricilara soruyoruz, ama yetkilerini asiyor galiba birsey ogrenemiyoruz. Onlari bir gorsek, ozellikle onlarin hukukculari ne demis filan anlayabiliriz belki bosuna toplanmayiz.
Bir aksilik olmazsa orada olmaya çalıÅ?acaÄ?ım.
Ahmet AYGÃ?N | 2 Ekim 2005 | 8:21 pmBir aksilik olmazsa orada olmaya çalıÅ?acaÄ?ım.
Efendim, tüm Pardus ekibini (o gün ciddi bir iÅ?i olmayanları
caglar10ur | 2 Ekim 2005 | 10:12 pmEfendim, tüm Pardus ekibini (o gün ciddi bir iÅ?i olmayanları tabi) yazalım lütfen listeye :)
Aman efendim! Hazır Pardus ekibi gelmiÅ?ken Kafka çıkıÅ?ında içmeye ne
Ali IÅ?ıngör | 2 Ekim 2005 | 10:17 pmAman efendim! Hazır Pardus ekibi gelmiÅ?ken Kafka çıkıÅ?ında içmeye ne dersiniz? BarıÅ? Metin’in bir içme teklifi vardı, onu deÄ?erlendirelim derim :)…
İÅ?e ayrı iÅ?rete ayrı zaman mı? Asla!
Selamlar, ShiftDelete.net'i temsilen orada olmak istiyorum. Belki bir-iki biliÅ?im basını mensubu
Berkin BozdoÄ?an | 2 Ekim 2005 | 10:20 pmSelamlar,
ShiftDelete.net’i temsilen orada olmak istiyorum. Belki bir-iki biliÅ?im basını mensubu arkadaÅ?ı da getirebilirim.
GörüÅ?mek üzere, güzel günler dilerim.
Berkin
SDN
Berkin Bey; Sizi gökte ararken yerde buldum! �antamı (içindeki telefon defteri
Ali IÅ?ıngör | 2 Ekim 2005 | 10:26 pmBerkin Bey;
Sizi gökte ararken yerde buldum! Ã?antamı (içindeki telefon defteri ve palm ile) çaldıran bir adam olarak size ulaÅ?amamanın sıkıntısını ve utancını yaÅ?ıyordum.
Neyse, cumartesi Kafka’da artık konuÅ?uruz ayrıntıları…
Tekrar selamlar, GeçmiÅ? olsun Ali Bey, sıkıntınızı anlıyorum. Ã?anta veya telefon
Berkin BozdoÄ?an | 2 Ekim 2005 | 11:04 pmTekrar selamlar,
GeçmiÅ? olsun Ali Bey, sıkıntınızı anlıyorum. Ã?anta veya telefon gibi Å?eyleri kaybetmek, maddi deÄ?er bir kenara, “veri kaybı”na sebep olduÄ?u için oldukça sıkıcı.
Yalnız, katılımcı sayısında yaÅ?anabilecek olası bir patlamaya aklım takıldı. Mekânı tanımıyorum; ama umarım katılımı karÅ?ılayabilir. Toplantıya gelecek olan kaleye mum diksin dedik; ama ne olur ne olmaz bir sayım mı yapsak? :)
SaÄ?olun. Açıkçası sayım yapmak için henüz erken ama salı ya da
Ali IÅ?ıngör | 2 Ekim 2005 | 11:14 pmSaÄ?olun.
Açıkçası sayım yapmak için henüz erken ama salı ya da çarÅ?amba günü katılımcı sayısına bakarak bir yeniden deÄ?erlendirme yapabiliriz. Bu arada Kafka 20 kiÅ?ilik bir topluluÄ?u rahat kaldırır diye düÅ?ünüyorum.
Bu çaÄ?rıyı yapmayı birlikte kararlaÅ?tırdıÄ?ımız Hakan Uygun’a telefonda “Valla beÅ? kiÅ?i gelirse ben kendimi baÅ?arılı sayacaÄ?ım” deyiÅ?imi hatırlıyorum da :)…
GörünüÅ? o ki, Cumartesi günü beni utandıracak bir katılım olacak :).
yeni mazun avukat bir arkadaÅ?ımıda kandırıp orada olmaya çalıÅ?acaÄ?ın.
tuncer atas | 3 Ekim 2005 | 2:17 amyeni mazun avukat bir arkadaÅ?ımıda kandırıp orada olmaya çalıÅ?acaÄ?ın.
Boyle bir ilgi varsa, belki kahve toplantisi disinda bir mailing
Bulent Murtezaoglu | 3 Ekim 2005 | 5:24 amBoyle bir ilgi varsa, belki kahve toplantisi disinda bir mailing list filan dusunulebilir. Ozellikle avukatlar ilgiliyse harika olur. Yahoo mahoo degil, dogru durust, GMANE’e acik, teknik adamlari da ne bileyim doc’du html’di sisiremeyecek bir liste olsa ben katilip, insanlari biktiracak kadar da laklak ederim diye dusunuyorum. Online tanidigim bazi kisiler de katilir. FM’de kimseyi (benim gibi isi bu olmayan birisi icin dahi) derinine konusma konusunda kiskirtamadim, ama bu konulari en azindan anlamamiz lazim diye dusunuyorum.
Ben de Cumartesi günü gelmeyi planliyorum. Bilgi �niversitesi hukuk bölümünden
Emre Sevinc | 3 Ekim 2005 | 12:56 pmBen de Cumartesi günü gelmeyi planliyorum. Bilgi �niversitesi hukuk bölümünden insanlara da haber vermeye calisacagiz, onun disinda Internet hukuku ile ilgilenen avukat arkadaslarim var, onlara da iletecegim.
Bulent Murtezaoglu’nun dedigi gibi GMANE üzerinden de erisilebilir bir e-posta listesi olusturulursa güzel olur (Bilgi’deki Lisp Calisma Grubunun e-posta listesini o hale getirdik, zor bir islem degil).
Orada olacaÄ?ım. EÄ?er yer sıkıntısı olacaksa Bilgi Ã?niversitesinde yer ayarlayabilirim.
Boran PuhaloÄ?lu | 3 Ekim 2005 | 1:01 pmOrada olacaÄ?ım. EÄ?er yer sıkıntısı olacaksa Bilgi Ã?niversitesinde yer ayarlayabilirim. Mesafe, sonrasında içmeye gidecekler için uygun.
Istanbul Universitesi Acik Kaynak Teknolojileri Kulubunu ciddi ciddi kurmaya baslamis
Anonymous | 3 Ekim 2005 | 1:34 pmIstanbul Universitesi Acik Kaynak Teknolojileri Kulubunu ciddi ciddi kurmaya baslamis kisi ya da siradan bir ozgur yazilim delisi sifatiyla katilmayi dusunuyorum.
Ã?aÄ?lar zaten Pardus ekibinden uygun olan herkesin geleceÄ?ini bildirmiÅ?. Yine
A. Murat Eren | 3 Ekim 2005 | 3:10 pmÃ?aÄ?lar zaten Pardus ekibinden uygun olan herkesin geleceÄ?ini bildirmiÅ?. Yine de ben görüÅ?meden sonra daha önceden verdiÄ?imiz ve tutamadıÄ?ımız sözümüzü gerçekleÅ?tirelim diye bastırmak üzere not düÅ?eyim dedim ;)
Selamlar.
Boran Bey'in yaptıÄ?ı Bilgi Ã?niversitesi fikri cazip gelmiyor deÄ?il, ama
Ali IÅ?ıngör | 3 Ekim 2005 | 5:27 pmBoran Bey’in yaptıÄ?ı Bilgi Ã?niversitesi fikri cazip gelmiyor deÄ?il, ama biraz daha beklenmesi düÅ?üncesindeyim.
Maillist fikri ise bence “toplantıdan sonra” kesinlikle uygulamaya konması gereken bir yapı. Ã?nce bir yüzyüze gelelim ve bu Å?ekilde tartıÅ?alım derim, malum yazma ve derdini sanal ortamda doÄ?ru dürüst tartıÅ?ma özürlü bir toplumuz :)…
AnladıÄ?ım kadarıyla toplantı mekânında 3-4 de avukat arkadaÅ?ımız hazır olacak, öncelikle bu fırsatı kaçırmayalım derim. Bu arada toplantı mekânına bir sürprizle geleceÄ?im ben :)
Birsey olmaz, eli degen baslatsin listeyi bence. Hatirda kalmaz
Bulent Murtezaoglu | 3 Ekim 2005 | 5:47 pmBirsey olmaz, eli degen baslatsin listeyi bence. Hatirda kalmaz satirda kalir demisler. Ama olmayacaksa, ben vakit bulursam aklimdakileri bir ozetleyeyim baska bir yere. Gundem olsun diye degil gayet tabii. (Ali bey valla korkuttunuz beni, yazismayi bilmeyen millet sen de kim oluyorsun herkes konusurken yazmaya kalkiyorsun der diye ekledim son cumleyi.)
Korkmayın benden :) Tek endiÅ?em, bu güzel etkinliÄ?in bir anda
Ali IÅ?ıngör | 3 Ekim 2005 | 6:34 pmKorkmayın benden :) Tek endiÅ?em, bu güzel etkinliÄ?in bir anda edilebilecek bir ters lafla bozulması…
Bu maillist iÅ?inin teknik kısmından ben anlamam. Eli deÄ?en birisi baÅ?latsın derim o halde…
Bilgiciler talip olur diye dusunuyorum ben. Bakalim. Kufur mufur
Bulent Murtezaoglu | 3 Ekim 2005 | 6:55 pmBilgiciler talip olur diye dusunuyorum ben. Bakalim. Kufur mufur eden olursa da onlarin yazdigini okumayiz olur biter. Biraz da GMANE filani onun icin istiyorum, kill-file filan gibi newsreader kolayliklari devreye giriyor.
Herneyse geyigi kesip bir ara FM’ye gectigim kaynak listesine link vereyim.
Ben de gelmek istiyorum ama soz konusu tarihte yetisemeyebilirim. Gerekirse
selcuk3rdem | 3 Ekim 2005 | 11:09 pmBen de gelmek istiyorum ama soz konusu tarihte yetisemeyebilirim. Gerekirse daha sonra destek vermek isterim. Yine gerekirse basin avukatlari da taniyorum.
Ben de geliyorum. CC hakkında Bulgaristan, Almanya veya Avusturya CC
Görkem �etin | 3 Ekim 2005 | 11:54 pmBen de geliyorum. CC hakkında Bulgaristan, Almanya veya Avusturya CC sorumlusundan bilgi almamı gerektirecek bir durum var mı Ali?
– Görkem
Size bir link daha. Hepsine katilmiyorum orada yazanlarin, ama
Anonymous | 4 Ekim 2005 | 3:34 amSize bir link daha. Hepsine katilmiyorum orada yazanlarin, ama anlamadan etmeden propaganda yapacak kadar taraf olunmasi tarzindan rahatsiz olmus o yazinin yazari. O noktada tamamen katiliyorum.
Orada olacaÄ?ımızı söylememe gerek kalmamıÅ? :).
BarıÅ? Metin | 4 Ekim 2005 | 2:59 pmOrada olacaÄ?ımızı söylememe gerek kalmamıÅ? :).
Ben de tek baÅ?ıma iki kiÅ?ilik yer iÅ?gal edersem, Kafka
Osman KöroÄ?lu | 4 Ekim 2005 | 6:08 pmBen de tek baÅ?ıma iki kiÅ?ilik yer iÅ?gal edersem, Kafka gerçekten kaldırır mı acep bu etkinliÄ?i? :)
geliym tabii kismetse ..
gökmen göksel | 4 Ekim 2005 | 7:56 pmgeliym tabii kismetse ..
Bir aksilik olmazsa katılmayı ümit ediyorum. Hakkı Alkan CHIP
ShiftDelete | 4 Ekim 2005 | 10:31 pmBir aksilik olmazsa katılmayı ümit ediyorum.
Hakkı Alkan
CHIP
her ne kadar GPL ile ilgili yada LGPL ile ilgili
azer demir | 5 Ekim 2005 | 3:58 pmher ne kadar GPL ile ilgili yada LGPL ile ilgili çok okuma yapmamıÅ? olsam da en azından dinleyici olarak katılmak istiyorum, orada olacaÄ?ım.
katilmayi dusunen bir insan olarak yorum kısmına ismimi birakmakla mukellefim
Erhan Kesken | 5 Ekim 2005 | 6:31 pmkatilmayi dusunen bir insan olarak yorum kısmına ismimi birakmakla mukellefim sanirim
Beni demin Selçuk Erdem Bey aradı. Kendisi de toplantıya geleceÄ?ini
Ali IÅ?ıngör | 5 Ekim 2005 | 9:21 pmBeni demin Selçuk Erdem Bey aradı. Kendisi de toplantıya geleceÄ?ini ama katılımın artması nedeniyle toplantı mekânını belki de Bilgi Ã?niversitesi’ne kaydırmanın doÄ?ru olacaÄ?ını söyledi…
Sanırım haklı. Siz ne dersiniz?
Katılıyorum. Kafka Cafe'nin bu kadar kiÅ?inin rahatlıkla kaldıracaÄ?ını ben de sanmıyorum.
arda çetin | 5 Ekim 2005 | 10:32 pmKatılıyorum.
Kafka Cafe’nin bu kadar kiÅ?inin rahatlıkla kaldıracaÄ?ını ben de sanmıyorum.
Pardus ekibinin müsait haldeki tüm elemanları ile birlikte orada olacaÄ?ız.
Erkan Tekman | 6 Ekim 2005 | 1:51 amPardus ekibinin müsait haldeki tüm elemanları ile birlikte orada olacaÄ?ız. Olay daha sistemli bir hal aldıÄ?ına göre bir gündem (ve belki program) belirlense, örneÄ?in önce birileri çıkıp bu lisanları tanıtsa, sonra belki hukukçular fikirlerini söylese, sonra da bu lisanları kullanarak yazılım ya da “eser” daÄ?ıtanlar konuÅ?salar…
Sonra da iftar (ya d aiÅ?ret) için daÄ?ılsak…
Sevgili Erkan; Ben kendi gündemimi sizlerle Å?imdiden paylaÅ?ayım. Ben daha çok
Ali IÅ?ıngör | 6 Ekim 2005 | 2:25 amSevgili Erkan;
Ben kendi gündemimi sizlerle Å?imdiden paylaÅ?ayım. Ben daha çok iÅ?in hukuki yönüyle ilgileniyorum.
- Bir hukuki sözleÅ?me ne demektir?
- “SözleÅ?me serbestisi” ne anlama gelir?
- GPL ve CC “sözleÅ?me serbestisi” kavramına sıÄ?ar mı yoksa daha baÅ?ka kanunlarla da mı baÄ?lıdır?
- GPL ve CC türevlerinin zorlayıcı özellikte sözleÅ?meler olması, mevcut yasalarla ne kadar çeliÅ?iyor?
- “İnhisari sözleÅ?me” ne demek?
- Yürürlükteki “Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu” insanlara bir fikri ürünün deÄ?iÅ?tirerek yeniden üretme hakkının devrine izin veriyor mu?
- Fikri ürünlere dair kanunların AB müktesebatı ve topluluk hukukunun dıÅ?ında tutulduÄ?u doÄ?ru mu?
- Basın kanunun hükümleri artık internette de mi geçerli olacak?
Açıkçası bu gibi sorulara çevremdeki bazı yetkin hukukçulardan aldıÄ?ım cevapları sizlerle paylaÅ?arak gündemin oluÅ?masını saÄ?layabilirim. Sanırım bu konuda Görkem Ã?etin ve Selçuk Erdem’in de söyleyeceÄ?i Å?eyler olacak. Siz de TÃ?BİTAK’da bu konuda yaptıÄ?ınız çalıÅ?maları getirirseniz, iyi olur…
Ali bey, bunlara aldiginiz cevaplar elektronik ortamdaysa rica etsek bir
Bulent Murtezaoglu | 6 Ekim 2005 | 6:12 amAli bey, bunlara aldiginiz cevaplar elektronik ortamdaysa rica etsek bir geciverseniz buraya veya baska yere?
Sizin soyledikleriniz benim de ilgimi cekiyor, ustune ben bir seyle daha ilgiliyim: devlet personelinin uretimi ne olacak? Burada aklimdaki yazilim degil ilk asamada, TDK sozlugu netten kayboldugu zaman aklima geldi bu, FM’de biraz konustuk. ABD duzenini biliyorum biraz o konuda. En azindan prensip olarak dayanak mulkiyet degil orada, fikri uretimi tesvik icin kisitli sureli imtiyaz devletin tanidigi. Onun icin federal devletin parasini verip memuruna/kurumlarina urettirttigi eserlerde telif hakki hic olamiyor, telif hakki olmayinca lisanslama mevzu bahis degil. Bunu Ingilizce vikipedide de ABD federal devleti kaynakli harita resim vs. icin farketmissinizdir, kanuni durum soyle.
açık kaynak lisanslarının, türkiye'de uygulanabilirliÄ?i ve geçerliliÄ?i hakkında Å?üphelerimin, bu
parmak | 6 Ekim 2005 | 8:30 amaçık kaynak lisanslarının, türkiye’de uygulanabilirliÄ?i ve geçerliliÄ?i hakkında Å?üphelerimin, bu toplantı sonrasında gidermiÅ? olmak ümidiyle…
katılıyorum
Okumak isteyen olursa bizim FSEK bu: http://www.istanbul.edu.tr/Bolumler/guzelsanat/fikirkanunu.htm Dikkat ederseniz bilgisayar programları da
Selcuerdem | 6 Ekim 2005 | 2:24 pmOkumak isteyen olursa bizim FSEK bu:
http://www.istanbul.edu.tr/Bolumler/guzelsanat/fikirkanunu.htm
Dikkat ederseniz bilgisayar programları da bunun içinde…
selcuerdem, tesekkurler. Madde 60 dikkatimi cekti. "Madde 60
Bulent Murtezaoglu | 6 Ekim 2005 | 3:09 pmselcuerdem, tesekkurler. Madde 60 dikkatimi cekti.
“Madde 60 - Eser sahibi yahut mirasçıları, kendilerine kanunen tanınan malî haklardan, önceden vâkı tasarruflarını ihlâl etmemek Å?artiyle, bir resmî senet tanzimi ve bu hususun Resmi Gazete�de ilânı suretiyle vazgeçebilirler.”
Ben avukat degilim bunu duz mu okuyacagiz? TR’de bu islerle ugrasanlardan duydugum webde yayinlarken ‘feragatname koydum’ demeleri, ama kanun resmi senet tanzimi diyor?
Baska bir acik kitap: In the Public Interest: The Future of Canadian Copyright Law. Ben bunu henuz okumadim ama Lessig blogunda cok iyi diyor.
FSEK'in resmi kopyasına bu baÄ?lantıdan eriÅ?ebilirsiniz. Ã?zerinde fazlaca zaman harcayacaÄ?ımızı düÅ?ündüÄ?üm
Erkan Tekman | 6 Ekim 2005 | 3:37 pmFSEK’in resmi kopyasına bu
baÄ?lantıdan eriÅ?ebilirsiniz.
Ã?zerinde fazlaca zaman harcayacaÄ?ımızı düÅ?ündüÄ?üm 38. Madde olacaktır. Ayrıca 16. Madde ikinci fıkrası da ilginç…
Erkan'ın metni doÄ?ru olanı...
Ali IÅ?ıngör | 6 Ekim 2005 | 3:51 pmErkan’ın metni doÄ?ru olanı…
ben istanbul'a uzak bir memlekette yaÅ?ıyor olmam sebebiyle ne yazık
Anonymous | 6 Ekim 2005 | 9:33 pmben istanbul’a uzak bir memlekette yaÅ?ıyor olmam sebebiyle ne yazık ki katılamayacaÄ?ım. ancak bu toplantıda yapılacak tartıÅ?maların ülkemizdeki özgür yazılım dünyasını ne derece etkileyebileceÄ?ini kestirmek güç deÄ?il. umarım birileri, biz gelemeyenler için birÅ?eylerle kaydederler. sundance’in fazlamesai.net programında sıklıkla bahsettiÄ?i podcast için salt ses kaydı ve arÅ?ivlerde saklamak için görüntülü kayıt yapan olursa mutlu oluruz.
teÅ?ekkür ederim.
Selçuk Erdem'i bir konuda uyarmam gerekiyor. Söz konusu adreste 5846
Ali IÅ?ıngör | 7 Ekim 2005 | 12:33 amSelçuk Erdem’i bir konuda uyarmam gerekiyor. Söz konusu adreste 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu’nun 1995 yılında deÄ?iÅ?iklik yapılmıÅ? hali bulunuyor.
2001 yılında yapılan deÄ?iÅ?iklikler bu metinde yok. 2001 yılındaki deÄ?iÅ?ikliklerle yasa metnine ilk defa “internet” ve “biliÅ?im” kelimeleri girmiÅ?ti…
İÅ?in acıklı olan yanıysa, bu haliyle bile son derece yetersiz olan bu yasa için hazırlanan yeni bir taslak metnin ortada olmaması!
Fikret İlkiz abimiz -ki kendisi de bir blog sitesi sahibidir- internet sitelerinin telif hakları ve GPL sözleÅ?meleri konusunda bu yasaya “komÅ?u haklar” çerçevesinde yeni ekler yapılması gerektiÄ?ini söylüyor.
Neyse, bunlar, burada iki satırla anlatılacak Å?eyler deÄ?il. Cumartesi konuÅ?uruz geri kalanını…
A. Murat Eren'in uyarısı üzerine küçük bir not düÅ?üyorum: Toplantı,
Ali IÅ?ıngör | 7 Ekim 2005 | 9:17 pmA. Murat Eren’in uyarısı üzerine küçük bir not düÅ?üyorum: Toplantı, kararlaÅ?tırıldıÄ?ı üzere yarın (cumartesi) saat 13:00′de Kafka’da… Bir mucize gerçekleÅ?ir de mekâna sıÄ?amazsak, baÅ?ımızın çaresine orada bakmaya karar verdik…
Kafka'nın kapasitesi 50 kiÅ?i olarak verilmiÅ?, herhalde sıÄ?arız :)
Ahmet AYGÃ?N | 8 Ekim 2005 | 11:38 amKafka’nın kapasitesi 50 kiÅ?i olarak verilmiÅ?, herhalde sıÄ?arız :)